pühapäev, 14. detsember 2014

Nüüd on 2x1,3mm reaalselt ka käes

Kui ennem ma rääkisin Teile et ma olen saavutanud suurenduse mis läheneb 2 x 1mm lähedale siis nüüd olen ma selle ka kätte saanud.

Selleks on Teil vaja:
                              1) Canon 5D
                              2) 3 Kenko vaherõngast suurustega 12mm, 20mm, 36mm
                              3) Kenko 2x telekonverterit
                              4) Canon 100mm makro objektiivi
                              5) Canon 17-40mm objektiivi
                              6) Cokini filtrihoidjate sahtel koos objektiivi
                                   filtri keermetesse sobivate flantsidega

Makro toru koos 3 vaherõngaga ja 2x telekonverteriga
 

Makro toru koos 3 vaherõngaga, 2x telekonverteriga ja tagurpidi 17-40mm objektiiv

Kommentaare ei ole: